0. Podstawowe informacje
1. Atrybuty
2. Umiejętności
3. Atuty
4. Poziomy
5. Profesje Jedi
6. Wymagania stylów
Najedź kursorem na dany atut aby zobaczyć informacje na jego temat
Poniższa tabela określa jedynie, od którego poziomu postaci odblokowany zostaje dostęp do danych atutów oraz podstawowy, sugerowany instruktorom tok szkolenia dla Adepta i Padawana.
Adept to student, który jest zbyt niedoświadczony, by wykonywać pełnoprawne misje. Odbywa jedynie szkolenie pod okiem przydzielonego opiekuna i poznaje elementarne aspekty władania mieczem świetlnym, a także zdobywa wiedzę o Zakonie Jedi.
Nie poznaje Mocy jako takiej, a jedynie przygotowuje się do nauki kontaktu z nią. Co ważne, w jego nauce towarzyszą mu przede wszystkim inni uczniowie, wprowadzający go w te podstawy.
Adept Jedi Poziomy 1-10
Opis: Potrafisz wykonywać proste akrobacje.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Opanowałeś podstawowe umiejętności akrobatyczne takie jak przewroty.
Opis: Radzisz sobie w walce bez broni.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Znasz podstawowe ciosy i kopnięcia w walce wręcz.
Opis: Nabywając podstawową wiedzę o drogach Jedi przygotowujesz się do nauki o Mocy.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Poprzez personalne zastosowanie mentalnych zasad Jedi otwierasz drogę do zgłębiania Mocy.
Opis: Umiesz w podstawowym zakresie posługiwać się mieczem świetlnym, a także poznałeś i opanowałeś styl Shii-Cho.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie
Korzyści: Znasz prawidłową postawę, podstawowe ciosy, Różę Wiatrów i styl Shii-Cho.
Przedmioty: Treningowy miecz świetlny, Katracyt
Opis: Potrafisz obronić się przed podstawowymi ciosami przeciwnika.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, Atut: Biegłość w mieczu świetlnym I
Korzyści: Możesz bronić się przed ciosami przeciwnika parując je.
Opis: Poznałeś podstawowe techniki ataku i umiesz je wykorzystać w walce.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, Atut: Biegłość w mieczu świetlnym I
Korzyści: Znasz takie techniki jak szarża, finta czy kopnięcie, a także nowe ciosy jak pchnięcie lub atak z wyskoku.
Opis: Poprzez medytację i zespolenie z Mocą uczysz się wyciszać swoje emocje i wyostrzać zmysły.
Rodzaj: "W"
Wymagania: Brak
Korzyści: Możesz wyczuwać w niewielkim zasięgu wokół siebie istoty inteligentne wielkości człowieka
Moc: Zmysł 1.
Opis: Poprzez trening swoich zmysłów uczysz się panować nad bardziej zawiłymi ruchami.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, Atut: Biegłość w mieczu świetlnym I
Korzyści: Potrafisz wykonywać dynamiczne i precyzyjne uniki z użyciem miecza świetlnego.
Opis: Dzięki przyrodzonemu kontaktowi z Mocą i treningowi możesz skakać wyżej i dalej niż wcześniej.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, Atut: Zmysły Jedi I
Korzyści: Potrafisz skakać na o wiele większe odległości oraz kontrolować swój lot w podstawowym stopniu
Moc: Skok 1.
Opis: Poprzez zespolenie z Mocą znacznie przyspieszasz swoje reakcje i jesteś w stanie odbijać pociski blasterowe.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Biegłość w mieczu świetlnym I, Atut: Zmysły Jedi I
Korzyści: Możesz odbijać nadlatujące błyskawice blasterowe za pomocą miecza świetlnego, lecz niezbyt długo.
Moc: Obrona 1.
Równowaga I
Walka wręcz I
Kontakt z Mocą I
Biegłość w mieczu świetlnym I
Obrona I
Atak I
Zmysły Jedi I
Akrobatyka I
Akrobatyka II
Zasłona Jedi I
Padawan jest już pełnoprawnym studentem, który poznaje podstawy każdej z form władania Mocą i buduje własny miecz świetlny. Ponadto doskonali swoje fizyczne zdolności, aby móc w pełni sprawnie władać bronią Jedi.
Ten etap nazwać można szkoleniem przygotowawczym - student, który je zakończy, ma szansę zostać pełnoprawnym uczniem przydzielonym do prawdziwego mentora. Padawan uczy się już w sformalizowany sposób, pod kierunkiem trenera, często w grupie treningowej - materiał do opanowania jest już zaawansowany i wymaga szczegółowości.
Padawan Jedi Poziomy 11-25
11. Atut:
12. Atut:
13. Atut:
14. Atut:
15. Atut:
16. Atut:
17. Atut:
18. Atut:
19. Atut:
20. Atut:
21. Atut:
22. Atut:
23. Atut:
24. Atut:
25. Atut:
Opis: Ostatnie miesiące wyraźnie odbiły się na twojej kondycji fizycznej. Czujesz się o wiele silniejszy, szybszy i zdrowszy.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: SIL +1, ZRE + 1, BUD + 1, szybkość biegu + 5%.
Opis: Masz już sporą wiedzę o Mocy: wiesz czym jest, jakie są jej aspekty i znasz wiele innych teorii na temat jej istnienia.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Potrafisz świadomie posługiwać się Mocą.
Opis: Podczas medytacji możesz wyczuwać zwierzęta i postrzegać subtelniejsze zawirowania w Mocy.
Rodzaj: "W"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą II
Korzyści: Podczas medytacji możesz wyczuwać zwierzęta.
Opis: Dzięki maksymalnemu skupieniu i koncentracji zaczynasz posługiwać się Mocą.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą II
Korzyści: Potrafisz unosić drobne przedmioty za pomocą Mocy.
Opis: Jednym z pierwszych zastosowań manipulacji Mocą, które poznałeś, jest rzut mieczem świetlnym.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Manipulacje Mocą I
Korzyści: Potrafisz rzucać swoim mieczem na niewielkie odległości i z niewielką szybkością
Moc: Rzut 1
Opis: Twoje umiejętności panowania nad mieczem wzrosły do tego stopnia, że możesz w pełni kontrolować swoje ruchy.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie
Korzyści: Poznałeś punkty styku i potrafisz wykorzystać je w walce.
Opis: Telekineza nie sprawia Ci już takiego problemu i staje się coraz prostszym procesem.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Potrafisz sięgać po prostsze wariacje telekinezy w sposób instynktowny
Moc: Pchnięcie Mocą 1, Przyciągnięcie Mocą 1.
Budowa miecza świetlnego
Opis: Poznałeś konstrukcję miecza świetlnego, jego poszczególne komponenty, sposób ich budowy oraz działania.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Potrafisz zbudować własny miecz świetlny.
-------------------
Skupienie na atrybucie I
Opis: W swoim treningu skupiłeś się na jednym atrybucie, dzięki czemu możesz w pełni go rozwinąć.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: +1 do wybranego atrybutu.
Przedmiot: Relacyt
Opis: Nauczyłeś się sprawnie stosować sekwencje ataków, techniki specjalne i dobicia.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie
Korzyści: Możesz walczyć w pełnej, skoncentrowanej ofensywie.
Opis: Nauczyłeś się parować wszystkie podstawowe ciosy, zaawansowane techniki i sekwencje ciosów.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie
Korzyści: Możesz walczyć w defensywie przeciwko wszelkiej gamie ataków.
Opis: Nauczyłeś się wykorzystywać manipulacje Mocą do zwiększenia zasięgu swojego skoku.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, Atut: Manipulacje Mocą II
Korzyści: Potrafisz skakać na dalekie odległości i kontrolować swój lot w wysokim stopniu.
Moc: Skok 2
Skupienie na umiejętności I
Opis: Poprzez spędzenie dużej ilości czasu nad swoją ulubioną dziedziną wiedzy i dzięki czerpaniu z wiedzy innych, stałeś się w niej o wiele lepszy.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: 3 punkty do rozdania między dowolne umiejętności.
-------------------
Równowaga II
Opis: Dzięki Mocy oraz zwinności potrafisz spadać z dużych wysokości bez ryzyka odniesienia obrażeń.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, Atut: Akrobatyka III
Korzyści: Potrafisz wykorzystać swój zmysł równowagi do wyhamowania swojego upadku.
-------------------
Trening Jedi II
Opis: Morderczy trening Jedi nie złamał twojego ciała, wprost przeciwnie, zahartował je.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: SIL +1, ZRE + 1, BUD + 1, szybkość biegu + 5%.
Opis: Umiesz walczyć wręcz z przeciwnikiem uzbrojonym w broń białą.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie
Korzyści: Poznałeś techniki walki wręcz przeciwko szermierzowi.
Opis: Za pomocą Mocy możesz zwiększyć swoją szybkość, przez co szybciej biegasz, atakujesz i reagujesz.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą II
Korzyści: Potrafisz przyspieszyć swoje ruchy za pomocą Mocy.
Moc: Szybkość 1
Opis: Poznałeś metody skutecznej walki przeciwko oponentom uzbrojonym w broń palną.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, Atut: Kontakt z Mocą II
Korzyści: Potrafisz swobodnie odpierać ataki z każdego gatunku broni palnej, a twoje ciało lepiej wytrzymuje dłuższą obronę przed ostrzałem.
Moc: Obrona 2
Opis: W swoim treningu skupiłeś się na jednym atrybucie, dzięki czemu możesz w pełni go rozwinąć.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: +1 do wybranego atrybutu
Trening Jedi I
Kontakt z Mocą II, Zmysły Jedi II
Manipulacje Mocą I
Rzut mieczem świetlnym I
Biegłość w mieczu świetlnym II
Manipulacje Mocą II
Budowa miecza świetlnego
Skupienie na atrybucie I
Atak II
Obrona II
Akrobatyka III
Skupienie na umiejętności I
Równowaga II
Trening Jedi II
Walka wręcz II
Szybkość Jedi I
Zasłona Jedi II
Skupienie na atrybucie II
Uczeń Jedi to wciąż Padawan, lecz uczący się już indywidualnie pod opieką własnego Mistrza. Wraz z nim trenuje i wylatuje na misje i to przed nim odpowiada.
Na tym stopniu młody Jedi wybiera swoją przyszłą profesję i rozwija się pod jej kątem. Szkolenie jest niezmiernie indywidualne i szczegółowe, dużo jednak zależy od Mistrza.
Uczeń Jedi Poziomy 26-40
26. Atut:
27. Atut:
28. Atut:
29. Atut:
30. Atut:
31. Atut:
32. Atut:
33. Atut:
34. Atut:
35. Atut:
36. Atut:
37. Atut:
38. Atut:
39. Atut:
40. Atut:
Opis: Twoje połączenie z Mocą z każdym dniem coraz bardziej się pogłębia, przez co możesz z niej dłużej i łatwiej korzystać.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Regeneracja 1
Opis:
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Potrafisz bronić swojego umysłu przed atakami mentalnymi z użyciem całej swojej koncentracji.
Opis: Wraz ze wzrostem twoich umiejętności zacząłeś wyczuwać proste emocje innych istot. Nie musisz też już medytować, by czuć obecność przyrody.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą III
Korzyści: Możesz poznać emocje innych osób.
Moc: Zmysł 2
Przedmiot: Danit
Opis: Poznając naturę Mocy dowiedziałeś się jak blokować jej skutki.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą III
Korzyści: Przy maksymalnym skupieniu potrafisz odpierać ataki Mocą.
Moc: Obrona przed Mocą I
-------------------
Trening Jedi III
Opis: Mimo lecących lat czujesz, że jeszcze nigdy nie byłeś tak sprawny fizycznie jak teraz..
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: SIL +1, ZRE + 1, BUD + 1, szybkość biegu + 5%
Opis: Twoja zdolność manipulowania przedmiotami wreszcie może być wykorzystana w praktyce.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Kontakt z Mocą III
Korzyści: Potrafisz bez problemu manipulować przedmiotami wielkości człowieka.
Moc: Pchnięcie Mocą 2, Przyciągnięcie Mocą 2.
Skupienie na atrybucie III
Opis: W swoim treningu skupiłeś się na jednym atrybucie, dzięki czemu możesz w pełni go rozwinąć.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: +1 do wybranego atrybutu.
-------------------
Skupienie na umiejętności III
Opis: Poprzez spędzenie dużej ilości czasu nad swoją ulubioną dziedziną wiedzy i dzięki czerpaniu z wiedzy innych, stałeś się w niej o wiele lepszy.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: 3 punkty do rozdania między dowolne umiejętności.
Opis: Trenując swoją wolę możesz skuteczniej korzystać z manipulacji Mocą.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Manipulacje Mocą III
Korzyści: Potrafisz rzucać swoim mieczem na spore odległości i z dużą szybkością.
Moc: Rzut 2
Opis: Zauważyłeś, że zacząłeś łączyć się z Mocą niemalże w każdej chwili swojego życia. Potrafisz w pełni dostroić swoje ciało i umysł do kontaktu z czystą Mocą, w efekcie zyskując dostęp do potężniejszych arkan Mocy.
Rodzaj: "T"
Wymagania: MAD 14
Korzyści: Regeneracja 2
Opis: Twoja wiedza na temat Mocy jest wystarczająca do tego, by leczyć inne istoty.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą III
Korzyści: Potrafisz leczyć lekkie zadrapania, siniaki i przelewać niewielkie ilości energii w inne istoty.
Moc: Grupowe Uzdrowienie 1.
Kontakt z Mocą III
Bariera mentalna I
Zmysły Jedi III
Wybór profesji
Obrona przed Mocą I
Trening Jedi III
Manipulacje Mocą III
Skupienie na atrybucie III
Skupienie na umiejętności II
Rzut mieczem świetlnym II
Kontakt z Mocą IV
Uzdrowienie I
Nowy styl
Rycerz Jedi to pełnoprawny, wyszkolony członek Zakonu, który pokazał, że jest oddany Jasnej Stronie Mocy i gotowy do podjęcia wszelkich wyzwań, jakie stawiać może przed nim służba niezależnej jednostki.
Rycerz jest już osobą mogącą reprezentować Zakon pełnowymiarowo, może wziąć także własnego ucznia, nauczać, czy prowadzić śledztwa.
Rycerz Jedi Poziomy 41-50
41. Atut:
42. Atut:
43. Atut:
44. Atut:
45. Atut:
46. Atut:
47. Atut:
48. Atut:
49. Atut:
50. Atut:
Skupienie na atrybucie IV
Opis: W swoim treningu skupiłeś się na jednym atrybucie, dzięki czemu możesz w pełni go rozwinąć.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: +1 do wybranego atrybutu.
-------------------
Skupienie na umiejętności III
Opis: Poprzez spędzenie dużej ilości czasu nad swoją ulubioną dziedziną wiedzy i dzięki czerpaniu z wiedzy innych, stałeś się w niej o wiele lepszy.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: 3 punkty do rozdania między dowolne umiejętności.
Skupienie na atrybucie IV
Skupienie na umiejętności III
Mistrz Jedi to ranga przyznawana Rycerzowi, który osiągnął ponadprzeciętne umiejętności i może poszczycić się niezliczonymi zasługami dla Zakonu. Mistrz Jedi może dodatkowo przyjąć tytuł honorowy odpowiadający jego profesji (Mistrz Broni, Obserwator Jedi, Mistrz Wiedzy) lub tytuł indywidualny, odzwierciedlający charakter jego pracy bądź wyznawane wartości.
Mistrz Jedi jest osobą wszechstronną i kompetentną. Posiada szerokie doświadczenie jako mentor i organizator misji, wysokie zdolności fizyczne oraz wybitną znajomość arkanów Mocy, co czyni go zwykle powszechnie uznawanym autorytetem.
Mistrz Jedi Poziomy 51-60
51. Atut:
52. Atut:
53. Atut:
54. Atut:
55. Atut:
56. Atut:
57. Atut:
58. Atut:
59. Atut:
60. Atut:
Opis: Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i studiowaniu różnorodnych archiwów stałeś się prawdziwym autorytetem i źródłem wiedzy.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: MAD + 2.
Opis: W swoim treningu skupiłeś się na jednym atrybucie, dzięki czemu możesz w pełni go rozwinąć.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Brak
Korzyści: +1 do wybranego atrybutu.
Mądrość mistrza
Skupienie na atrybucie V
Wybrany Mocy
Bonusy klasowe doświadczenia