Najedź kursorem na dany atut aby zobaczyć informacje na jego temat
0. Podstawowe informacje
Atuty bojowe
Opis: Wykorzystujesz manipulacje Mocą do wznoszenia się na wielkie wysokości.
Rodzaj: "W"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 15, Atut: Manipulacje Mocą III
Korzyści: Potrafisz skakać na bardzo wysokie wysokości oraz wykonywać trudne akrobacje.
Moc: Skok 3
Opis: Twoja niebywała zręczność pozwala ci na wykonywanie karkołomnych akrobacji.
Rodzaj: "W"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 16, Atut: Manipulacje Mocą IV, poziom 9
Korzyści: Umiesz wykonać najtrudniejsze akrobacje takie jak wbieganie po pionowej ścianie w górę.
Opis: Nauczyłeś się przełamywać obronę przeciwnika nie tylko za pomocą siły, ale też sprytu i techniki.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, SIL 14, BUD 13
Korzyści: Nauczyłeś się wykorzystywać zwarcia w walce.
Opis: Zgłębiając wiedzę dotyczącą szermierki poznałeś jeszcze więcej przydatnych technik.
Rodzaj: "W"
Wymagania: Zaliczenie, SIL 16, BUD 14, poziom 9
Korzyści: Poznałeś takie techniki jak młyńce, ciosy zza zasłony i obrotu.
Opis: Twój wachlarz działań ofensywnych jest niezwykle bogaty.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, SIL 18, BUD 16, poziom 18
Korzyści: Poznałeś wszystkie ciosy specjalne a także najtrudniejsze techniki.
Opis: Twoja kontrola nad mieczem świetlnym sprawia, że możesz dowolnie zmieniać kierunek ciosu zaskakując przez to przeciwnika.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie
Korzyści: Znasz Odwróconą Różę Wiatrów.
Opis: Masz niemalże absolutną kontrolę nad mieczem i świetnie się nim posługujesz.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, styl Makashi, poziom 9
Korzyści: Potrafisz bezproblemowo rozbrajać swoich przeciwników.
Opis: Kontrolujesz miecz świetlny w tak wielkim stopniu, że bez problemu łączysz go z dowolnym, niekonwencjonalnym uzbrojeniem.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, poziom 18
Korzyści: Możesz łączyć miecz świetlny z wszelkiego rodzaju dodatkową bronią białą, dowolnego rodzaju i długości. Władając dwoma mieczami świetlnymi nie masz żadnych ograniczeń tworzonych przez długość czy rodzaj ostrza.
Opis: Obrona przeciwko atakom jednego przeciwnika nie sprawia ci już najmniejszego problemu. Potrafisz już wykorzystać jego siłę przeciwko niemu.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 14, BUD 13
Korzyści: Nauczyłeś się wykorzystywać riposty w walce.
Opis: Twoja obrona stała się tak szczelna, że niezwykle ciężko jest się przez nią przebić.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 16, BUD 14, poziom 9
Korzyści: Potrafisz wykorzystywać elementy otoczenia oraz Moc do obrony.
Opis: Nauczyłeś się sparować niemal każdy atak, niezależnie od sytuacji. Potrafisz także bronić się przed wieloma przeciwnikami na raz.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 18, BUD 16, poziom 18
Korzyści: Jesteś w stanie parować ataki w każdych warunkach.
Opis: Dzięki świetnie rozwiniętemu zmysłowi równowagi i zręczności możesz kontrolować swój lot w dużym stopniu.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 13
Korzyści: Potrafisz dostać się do trudno dostępnych miejsc.
Opis: Twoja kontrola nad ciałem podczas lotu jest prawie że absolutna.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 15, poziom 7
Korzyści: Umiesz wylądować nawet w najtrudniejszej sytuacji.
Opis: Dzięki mistrzowskiej koordynacji jesteś w stanie kontrolować swoje ciało w najcięższych warunkach.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 17, poziom 14
Korzyści: Umiesz utrzymać równowagę nawet podczas trzęsień ziemi i poruszać się po każdym terenie.
Opis: Nauczyłeś nie tylko zwyczajnie odbijać błyskawice blasterowe, ale też kierować je tam, gdzie chcesz.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 13, BUD 13
Korzyści: Możesz skierować pociski blasterowe tam, gdzie chcesz.
Moc: Obrona 3.
Opis: Twoja zasłona Jedi otacza cię niczym bariera i nie przepuszcza żadnego pocisku.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 14, BUD 14, poziom 9
Korzyści: Odbijanie wielu pocisków na raz nie sprawia ci problemów.
Opis: Potrafisz odbić praktycznie każdy pocisk nawet stojąc tyłem do strzelającego. Umiejętnie też odbijasz wiele błyskawic blasterowych na raz.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 16, BUD 16, poziom 18
Korzyści: Umiesz obronić się przed seriami z działek przenośnych i stacjonarnych.
Akrobatyka IV
Akrobatyka V
Atak III
Atak IV
Atak V
Biegłość w mieczu świetlnym III
Biegłość w mieczu świetlnym IV
Biegłość w mieczu świetlnym V
Obrona III
Obrona IV
Obrona V
Równowaga III
Równowaga IV
Równowaga V
Zasłona Jedi III
Zasłona Jedi IV
Zasłona Jedi V
1. Atrybuty
2. Umiejętności
3. Atuty
Atuty Mocy
Opis: Nauczyłeś się tak ukształtować Moc, by chroniła cię jak zbroja.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą III
Korzyści: Potrafisz wytworzyć wokół siebie rodzaj bariery, która będzie wchłaniała cześć ataków skierowanych w twoją stronę przez krótki czas.
Moc: Bariera 1.
Opis: Jesteś na tyle silny w Mocy, by tworzyć o wiele silniejsze bariery.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz skupić się na dłuższy czas i stworzyć mocniejszą barierę. Do tego nie musi ona dokładnie obejmować ciebie, lecz znajdować się w innym miejscu.
Moc: Bariera 2.
Opis: Osiągasz mistrzowską koncentrację i kontrolę podczas tworzenia barier.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Możesz wytworzyć barierę, która będzie w stanie niemalże całkowicie pochłonąć energię najróżniejszych pocisków i ciosów, a nawet utworzyć ją wokół innej osoby.
Moc: Bariera 3.
Opis: Wysoki poziom twojej koncentracji pozwala ci na tworzenie bardziej szczelnej bariery.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz bronić swojego umysłu przed atakami mentalnymi wykonując jednocześnie inną czynność.
Opis: Stworzyłeś ze swojego umysłu prawdziwą, niedostępną dla innych fortecę.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Bariera mentalna otacza twój umysł cały czas.
Opis: Można powiedzieć, że Moc stała się niejako twoim przyjacielem. Świetnie ją rozumiesz, a kontakt między tobą a Mocą jest bardzo trwały.
Rodzaj: "T"
Wymagania: MAD 16, poziom 14
Korzyści: Utrzymujesz stałe, nieprzerwane zanurzenie w Mocy.
Opis: Zacząłeś specjalizować się w jednym rodzaju manipulacji i powoli osiągasz w niej mistrzostwo.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz manipulować wieloma przedmiotami na raz.
Moc: Pchnięcie Mocą 3
LUB
Moc: Przyciągnięcie Mocą 3 + Podniesienie Mocą 1 + Chwyt 3 (na randze Rycerza Jedi, po spełnieniu spec. warunków).
Opis: Twoja kontrola nad telekinezą staje się praktycznie absolutna.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 16
Korzyści: Możesz nie tylko manipulować wieloma przedmiotami na raz, ale i kierować nimi zupełnie dowolnie i niezależnie.
Opis: Dzięki nowopoznanym arkanom Mocy zgłębiasz zupełnie nową drogę obrony przed atakami Mocą.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Potrafisz pochłaniać energię kierowaną przeciwko tobie.
Moc: Obrona przed Mocą II.
Opis: Poznałeś metody obrony przed każdym atakiem Mocy.
Rodzaj: "T"
Wymagania: INT 15, Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Jesteś w stanie nie tylko absorbować wrogie ataki Mocą, ale nawet zwracać je w kierunku przeciwnika.
Moc: Obrona przed Mocą 3.
Opis: Możesz ominąć bariery umysłowe innych istot i oszukiwać ich umysły.
Rodzaj: "T"
Wymagania: brak
Korzyści: Potrafisz oszukać umysły innych tak, by widzieli rzeczy, których nie ma.
Moc: Sztuczka umysłu 1.
Opis: Poznajesz metody wiele bardziej skomplikowanego sięgania do wnętrza cudzego umysłu ponad powierzchowne zmysły.
Rodzaj: "T"
Wymagania: CHA 14, Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Umiesz oszukać umysły innych tak, by uwierzyli w twoje słowa.
Moc: Sztuczka umysłu 2.
Opis: Poznałeś techniki omijania potężnych barier mentalnych i nieszkodliwego odcisku na najgłębszych sferach świadomości.
Rodzaj: "T"
Wymagania: CHA 16, Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Umiesz zmusić ludzi do wykonania dowolnego rozkazu.
Moc: Sztuczka umysłowa 3.
Opis: Twoja zdolność manipulowania przedmiotami przekłada się na rzuty mieczem świetlnym.
Rodzaj: "T"
Wymagania: ZRE 15, poziom 7
Korzyści: Potrafisz rzucać swoim mieczem w dowolną stronę i zmieniać jego tor lotu.
Moc: Rzut 3.
Opis: Zdobywasz wiedzę o metodach efektywniejszego wspierania swojego ciała Mocą.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą III, poziom 5
Korzyści: Potrafisz przyspieszyć swoje ruchy za pomocą Mocy na dłuższy czas.
Moc: Szybkość 2.
Opis: Osiągnąłeś mistrzostwo w przyspieszaniu swoich ruchów.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 7
Korzyści: Potrafisz przyspieszyć swoje ruchy jeszcze bardziej i przez jeszcze dłuższy czas.
Moc: Szybkość 3.
Opis: Wraz z powiększaniem twojej wiedzy medycznej możesz leczyć coraz bardziej skomplikowane obrażenia.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Umiejętność: Leczenie **
Korzyści: Radzisz sobie z ranami otwartymi, skomplikowanymi złamaniami i groźnymi chorobami.
Moc: Uzdrowienie 2 + Grupowe Uzdrowienie 2.
Opis: Stałeś się już uzdrowicielem, który rzeczywiście może pomóc chorym i cierpiącym.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Umiejętność: Leczenie ***
Korzyści: Umiesz wyleczyć bardzo rozległe rany i oparzenia, śmiertelne choroby, przeprowadzać poważne zabiegi, a także podtrzymywać innych przy życiu, gdy są w stanie krytycznym.
Moc: Uzdrowienie 3 + Grupowe Uzdrowienie 3.
Opis: Potrafisz wniknąć w umysły innych istot i wyczytać z nich niektóre informacje, takie jak ich zamiary.
Rodzaj: "T"
Wymagania: INT 13, Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz poznać zamiary innych istot.
Moc: Zmysł 3.
Bariera Fizyczna I
Bariera Fizyczna II
Bariera Fizyczna III
Bariera mentalna II
Bariera mentalna III
Kontakt z Mocą V
Manipulacje Mocą IV
Manipulacje Mocą V
Obrona przed Mocą II
Obrona przed Mocą III
Oszukanie umysłu I
Oszukanie umysłu II
Oszukanie umysłu III
Rzut mieczem świetlnym III
Szybkość Jedi II
Szybkość Jedi III
Uzdrowienie II
Uzdrowienie III
Zmysły Jedi IV
4. Poziomy
5. Profesje Jedi
Atuty klasowe
Opis: Potrafisz świetnie przewidywać ruchy przeciwnika i być przygotowanym na jego ataki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Obrona III, INT 14
Korzyści: Parowanie + 1
Opis: Potrafisz świetnie przewidywać ruchy przeciwnika i być przygotowanym na jego ataki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Obrona IV, INT 16
Korzyści: Parowanie + 2
Opis: Dzięki odpowiednim studiom możesz poznać inne języki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: INT 14, artykuł o rasie
Korzyści: Uczysz się wybranego przez siebie języka.
Opis: Podczas medytacji możesz wytworzyć specyficzną więź z naturą, która cię otacza.
Rodzaj: "T"
Wymagania: INT 13, CHA 12, Atut: Kontakt z Mocą III, Atut: Telepatia
Korzyści: Potrafisz rozmawiać ze zwierzętami i innymi formami życia poprzez Moc.
Opis: Do przebicia się przez obronę przeciwnika często wystarcza ci brutalna siła.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Atak III, SIL 14
Korzyści: Ataki + 1
Opis: Do przebicia się przez obronę przeciwnika często wystarcza ci brutalna siła.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Atak IV, SIL 16.
Korzyści: Ataki + 2
Opis: Dzięki swojej szybkości możesz uprzedzić ruch przeciwnika i wytrącić mu broń z ręki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Biegłość w mieczach świetlnych III, ZRE 14
Korzyści: Rozbrojenie + 1
Opis: Dzięki swojej szybkości możesz uprzedzić ruch przeciwnika i wytrącić mu broń z ręki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Biegłość w mieczach świetlnych IV, ZRE 16
Korzyści: Rozbrojenie + 2
Opis: Jako negocjator przeszedłeś specjalne szkolenie pod kątem przekonywania innych i pokojowego rozwiązywania konfliktów.
Rodzaj: "N"
Wymagania: INT 13, MAD 13, CHA 12, poziom 5
Korzyści: CHA + 1
Opis: Odbycie szkolenia pozwala na rozwinięcie umiejętności w wybranej dziedzinie.
Rodzaj: "N"
Wymagania: INT 12
Korzyści: 3 punkty do rozdania między dowolne umiejętności.
Opis: Dzięki odpowiedniej wiedzy o umyśle możesz kontaktować się z innymi istotami na odległość, lecz musisz utrzymać z nimi kontakt wzrokowy.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Pozwala na posługiwanie się mową bez słów.
Opis: Dobrze radzisz sobie w zwarciach ze względu na zmysł równowagi i wytrzymałość.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Równowaga III, BUD 14
Korzyści: Zwarcia + 1
Opis: Dobrze radzisz sobie w zwarciach ze względu na zmysł równowagi i wytrzymałość.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Równowaga IV, BUD 16
Korzyści: Zwarcia + 2
Opis: Dzięki odpowiedniemu treningowi możesz biegać szybciej i dłużej.
Rodzaj: "N"
Wymagania: BUD 14, Poziom 5
Korzyści: Potrafisz biegać o wiele szybciej, szybkość biegu + 5%
Opis: Nauczyłeś się pokonywać własne słabości, przez co biegniesz dalej i szybciej.
Rodzaj: "N"
Wymagania: BUD 16, Poziom 10
Korzyści: Potrafisz biegać jeszcze szybciej, szybkość biegu + 5%.
Bloki
Zaawansowane bloki
Językoznawca
Kontakt z naturą
Przełamanie obrony
Zaawansowane przełamanie obrony
Rozbrojenie
Zaawansowane rozbrojenie
Szkolenie dyplomatyczne
Szkolenie specjalistyczne I
Telepatia
Walka w zwarciu
Zaawansowana walka w zwarciu
Zryw Mocy I
Zryw Mocy II
6. Wymagania stylów
Wszelkie materiały są własnością grupy Szlakiem Jedi.