0. Podstawowe informacje
1. Atrybuty
2. Umiejętności
3. Atuty
4. Poziomy
5. Profesje Jedi
6. Wymagania stylów
Najedź kursorem na dany atut aby zobaczyć informacje na jego temat
Atuty bojowe
Opis: Wykorzystujesz manipulacje Mocą do wznoszenia się na wielkie wysokości.
Rodzaj: "W"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 15, Atut: Manipulacje Mocą III
Korzyści: Potrafisz skakać na bardzo wysokie wysokości oraz wykonywać trudne akrobacje.
Moc: Skok 3
Opis: Twoja niebywała zręczność pozwala ci na wykonywanie karkołomnych akrobacji.
Rodzaj: "W"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 16, Atut: Manipulacje Mocą IV, poziom 9
Korzyści: Umiesz wykonać najtrudniejsze akrobacje takie jak wbieganie po pionowej ścianie w górę.
Opis: Nauczyłeś się przełamywać obronę przeciwnika nie tylko za pomocą siły, ale też sprytu i techniki.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, SIL 14, BUD 13
Korzyści: Nauczyłeś się wykorzystywać zwarcia w walce.
Opis: Zgłębiając wiedzę dotyczącą szermierki poznałeś jeszcze więcej przydatnych technik.
Rodzaj: "W"
Wymagania: Zaliczenie, SIL 16, BUD 14, poziom 9
Korzyści: Poznałeś takie techniki jak młyńce, ciosy zza zasłony i obrotu.
Opis: Twój wachlarz działań ofensywnych jest niezwykle bogaty.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, SIL 18, BUD 16, poziom 18
Korzyści: Poznałeś wszystkie ciosy specjalne a także najtrudniejsze techniki.
Opis: Twoja kontrola nad mieczem świetlnym sprawia, że możesz dowolnie zmieniać kierunek ciosu zaskakując przez to przeciwnika.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie
Korzyści: Znasz Odwróconą Różę Wiatrów.
Opis: Masz niemalże absolutną kontrolę nad mieczem i świetnie się nim posługujesz.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, styl Makashi, poziom 9
Korzyści: Potrafisz bezproblemowo rozbrajać swoich przeciwników.
Opis: Kontrolujesz miecz świetlny w tak wielkim stopniu, że bez problemu łączysz go z dowolnym, niekonwencjonalnym uzbrojeniem.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, poziom 18
Korzyści: Możesz łączyć miecz świetlny z wszelkiego rodzaju dodatkową bronią białą, dowolnego rodzaju i długości. Władając dwoma mieczami świetlnymi nie masz żadnych ograniczeń tworzonych przez długość czy rodzaj ostrza.
Opis: Obrona przeciwko atakom jednego przeciwnika nie sprawia ci już najmniejszego problemu. Potrafisz już wykorzystać jego siłę przeciwko niemu.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 14, BUD 13
Korzyści: Nauczyłeś się wykorzystywać riposty w walce.
Opis: Twoja obrona stała się tak szczelna, że niezwykle ciężko jest się przez nią przebić.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 16, BUD 14, poziom 9
Korzyści: Potrafisz wykorzystywać elementy otoczenia oraz Moc do obrony.
Opis: Nauczyłeś się sparować niemal każdy atak, niezależnie od sytuacji. Potrafisz także bronić się przed wieloma przeciwnikami na raz.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 18, BUD 16, poziom 18
Korzyści: Jesteś w stanie parować ataki w każdych warunkach.
Opis: Dzięki świetnie rozwiniętemu zmysłowi równowagi i zręczności możesz kontrolować swój lot w dużym stopniu.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 13
Korzyści: Potrafisz dostać się do trudno dostępnych miejsc.
Opis: Twoja kontrola nad ciałem podczas lotu jest prawie że absolutna.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 15, poziom 7
Korzyści: Umiesz wylądować nawet w najtrudniejszej sytuacji.
Opis: Dzięki mistrzowskiej koordynacji jesteś w stanie kontrolować swoje ciało w najcięższych warunkach.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 17, poziom 14
Korzyści: Umiesz utrzymać równowagę nawet podczas trzęsień ziemi i poruszać się po każdym terenie.
Opis: Nauczyłeś nie tylko zwyczajnie odbijać błyskawice blasterowe, ale też kierować je tam, gdzie chcesz.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 13, BUD 13
Korzyści: Możesz skierować pociski blasterowe tam, gdzie chcesz.
Moc: Obrona 3.
Opis: Twoja zasłona Jedi otacza cię niczym bariera i nie przepuszcza żadnego pocisku.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 14, BUD 14, poziom 9
Korzyści: Odbijanie wielu pocisków na raz nie sprawia ci problemów.
Opis: Potrafisz odbić praktycznie każdy pocisk nawet stojąc tyłem do strzelającego. Umiejętnie też odbijasz wiele błyskawic blasterowych na raz.
Rodzaj: "Z"
Wymagania: Zaliczenie, ZRE 16, BUD 16, poziom 18
Korzyści: Umiesz obronić się przed seriami z działek przenośnych i stacjonarnych.
Akrobatyka IV
Akrobatyka V
Atak III
Atak IV
Atak V
Biegłość w mieczu świetlnym III
Biegłość w mieczu świetlnym IV
Biegłość w mieczu świetlnym V
Obrona III
Obrona IV
Obrona V
Równowaga III
Równowaga IV
Równowaga V
Zasłona Jedi III
Zasłona Jedi IV
Zasłona Jedi V
Atuty Mocy
Opis: Nauczyłeś się tak ukształtować Moc, by chroniła cię jak zbroja.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą III
Korzyści: Potrafisz wytworzyć wokół siebie rodzaj bariery, która będzie wchłaniała cześć ataków skierowanych w twoją stronę przez krótki czas.
Moc: Bariera 1.
Opis: Jesteś na tyle silny w Mocy, by tworzyć o wiele silniejsze bariery.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz skupić się na dłuższy czas i stworzyć mocniejszą barierę. Do tego nie musi ona dokładnie obejmować ciebie, lecz znajdować się w innym miejscu.
Moc: Bariera 2.
Opis: Osiągasz mistrzowską koncentrację i kontrolę podczas tworzenia barier.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Możesz wytworzyć barierę, która będzie w stanie niemalże całkowicie pochłonąć energię najróżniejszych pocisków i ciosów, a nawet utworzyć ją wokół innej osoby.
Moc: Bariera 3.
Opis: Wysoki poziom twojej koncentracji pozwala ci na tworzenie bardziej szczelnej bariery.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz bronić swojego umysłu przed atakami mentalnymi wykonując jednocześnie inną czynność.
Opis: Stworzyłeś ze swojego umysłu prawdziwą, niedostępną dla innych fortecę.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Bariera mentalna otacza twój umysł cały czas.
Opis: Można powiedzieć, że Moc stała się niejako twoim przyjacielem. Świetnie ją rozumiesz, a kontakt między tobą a Mocą jest bardzo trwały. Utrzymujesz stałe, nieprzerwane zanurzenie w Mocy.
Rodzaj: "T"
Wymagania: MAD 16, poziom 14
Korzyści: Regeneracja 3
Opis: Zacząłeś specjalizować się w jednym rodzaju manipulacji i powoli osiągasz w niej mistrzostwo.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz manipulować wieloma przedmiotami na raz.
Moc: Pchnięcie Mocą 3
LUB
Moc: Przyciągnięcie Mocą 3 + Podniesienie Mocą 1 + Chwyt 3 (na randze Rycerza Jedi, po spełnieniu spec. warunków).
Opis: Twoja kontrola nad telekinezą staje się praktycznie absolutna.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 16
Korzyści: Możesz nie tylko manipulować wieloma przedmiotami na raz, ale i kierować nimi zupełnie dowolnie i niezależnie.
Moc: Pchnięcie Mocą 3 + Przyciągnięcie Mocą 3 + Podniesienie Mocą 3.
Opis: Dzięki nowopoznanym arkanom Mocy zgłębiasz zupełnie nową drogę obrony przed atakami Mocą.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Potrafisz pochłaniać energię kierowaną przeciwko tobie.
Moc: Obrona przed Mocą II.
Opis: Poznałeś metody obrony przed każdym atakiem Mocy.
Rodzaj: "T"
Wymagania: INT 15, Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Jesteś w stanie nie tylko absorbować wrogie ataki Mocą, ale nawet zwracać je w kierunku przeciwnika.
Moc: Obrona przed Mocą 3.
Opis: Możesz ominąć bariery umysłowe innych istot i oszukiwać ich umysły.
Rodzaj: "T"
Wymagania: brak
Korzyści: Potrafisz oszukać umysły innych tak, by widzieli rzeczy, których nie ma.
Moc: Sztuczka umysłu 1.
Opis: Poznajesz metody wiele bardziej skomplikowanego sięgania do wnętrza cudzego umysłu ponad powierzchowne zmysły.
Rodzaj: "T"
Wymagania: CHA 14, Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Umiesz oszukać umysły innych tak, by uwierzyli w twoje słowa.
Moc: Sztuczka umysłu 2.
Opis: Poznałeś techniki omijania potężnych barier mentalnych i nieszkodliwego odcisku na najgłębszych sferach świadomości.
Rodzaj: "T"
Wymagania: CHA 16, Atut: Kontakt z Mocą V, poziom 10
Korzyści: Umiesz zmusić ludzi do wykonania dowolnego rozkazu.
Moc: Sztuczka umysłowa 3.
Opis: Twoja zdolność manipulowania przedmiotami przekłada się na rzuty mieczem świetlnym.
Rodzaj: "T"
Wymagania: ZRE 15, poziom 7
Korzyści: Potrafisz rzucać swoim mieczem w dowolną stronę i zmieniać jego tor lotu.
Moc: Rzut 3.
Opis: Zdobywasz wiedzę o metodach efektywniejszego wspierania swojego ciała Mocą.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą III, poziom 5
Korzyści: Potrafisz przyspieszyć swoje ruchy za pomocą Mocy na dłuższy czas.
Moc: Szybkość 2.
Opis: Osiągnąłeś mistrzostwo w przyspieszaniu swoich ruchów.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 7
Korzyści: Potrafisz przyspieszyć swoje ruchy jeszcze bardziej i przez jeszcze dłuższy czas.
Moc: Szybkość 3.
Opis: Wraz z powiększaniem twojej wiedzy medycznej możesz leczyć coraz bardziej skomplikowane obrażenia.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Umiejętność: Leczenie **
Korzyści: Radzisz sobie z ranami otwartymi, skomplikowanymi złamaniami i groźnymi chorobami.
Moc: Grupowe Uzdrowienie 2.
Opis: Stałeś się już uzdrowicielem, który rzeczywiście może pomóc chorym i cierpiącym.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Umiejętność: Leczenie ***
Korzyści: Umiesz wyleczyć bardzo rozległe rany i oparzenia, śmiertelne choroby, przeprowadzać poważne zabiegi, a także podtrzymywać innych przy życiu, gdy są w stanie krytycznym.
Moc: Grupowe Uzdrowienie 3.
Opis: Potrafisz wniknąć w umysły innych istot i wyczytać z nich niektóre informacje, takie jak ich zamiary.
Rodzaj: "T"
Wymagania: INT 13, Atut: Kontakt z Mocą IV, poziom 5
Korzyści: Możesz poznać zamiary innych istot.
Moc: Zmysł 3.
Bariera Fizyczna I
Bariera Fizyczna II
Bariera Fizyczna III
Bariera mentalna II
Bariera mentalna III
Kontakt z Mocą V
Manipulacje Mocą IV
Manipulacje Mocą V
Obrona przed Mocą II
Obrona przed Mocą III
Oszukanie umysłu I
Oszukanie umysłu II
Oszukanie umysłu III
Rzut mieczem świetlnym III
Szybkość Jedi II
Szybkość Jedi III
Uzdrowienie II
Uzdrowienie III
Zmysły Jedi IV
Atuty klasowe
Opis: Potrafisz świetnie przewidywać ruchy przeciwnika i być przygotowanym na jego ataki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Obrona III, INT 14
Korzyści: Parowanie + 1
Opis: Potrafisz świetnie przewidywać ruchy przeciwnika i być przygotowanym na jego ataki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Obrona IV, INT 16
Korzyści: Parowanie + 2
Opis: Dzięki odpowiednim studiom możesz poznać inne języki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: INT 14, artykuł o rasie
Korzyści: Uczysz się wybranego przez siebie języka.
Opis: Podczas medytacji możesz wytworzyć specyficzną więź z naturą, która cię otacza.
Rodzaj: "T"
Wymagania: INT 13, CHA 12, Atut: Kontakt z Mocą III, Atut: Telepatia
Korzyści: Potrafisz rozmawiać ze zwierzętami i innymi formami życia poprzez Moc.
Opis: Do przebicia się przez obronę przeciwnika często wystarcza ci brutalna siła.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Atak III, SIL 14
Korzyści: Ataki + 1
Opis: Do przebicia się przez obronę przeciwnika często wystarcza ci brutalna siła.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Atak IV, SIL 16.
Korzyści: Ataki + 2
Opis: Dzięki swojej szybkości możesz uprzedzić ruch przeciwnika i wytrącić mu broń z ręki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Biegłość w mieczach świetlnych III, ZRE 14
Korzyści: Rozbrojenie + 1
Opis: Dzięki swojej szybkości możesz uprzedzić ruch przeciwnika i wytrącić mu broń z ręki.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Biegłość w mieczach świetlnych IV, ZRE 16
Korzyści: Rozbrojenie + 2
Opis: Jako negocjator przeszedłeś specjalne szkolenie pod kątem przekonywania innych i pokojowego rozwiązywania konfliktów.
Rodzaj: "N"
Wymagania: INT 13, MAD 13, CHA 12, poziom 5
Korzyści: CHA + 1
Opis: Odbycie szkolenia pozwala na rozwinięcie umiejętności w wybranej dziedzinie.
Rodzaj: "N"
Wymagania: INT 12
Korzyści: 3 punkty do rozdania między dowolne umiejętności.
Opis: Dzięki odpowiedniej wiedzy o umyśle możesz kontaktować się z innymi istotami na odległość, lecz musisz utrzymać z nimi kontakt wzrokowy.
Rodzaj: "T"
Wymagania: Brak
Korzyści: Pozwala na posługiwanie się mową bez słów.
Opis: Dobrze radzisz sobie w zwarciach ze względu na zmysł równowagi i wytrzymałość.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Równowaga III, BUD 14
Korzyści: Zwarcia + 1
Opis: Dobrze radzisz sobie w zwarciach ze względu na zmysł równowagi i wytrzymałość.
Rodzaj: "N"
Wymagania: Atut: Równowaga IV, BUD 16
Korzyści: Zwarcia + 2
Opis: Dzięki odpowiedniemu treningowi możesz biegać szybciej i dłużej.
Rodzaj: "N"
Wymagania: BUD 14, Poziom 5
Korzyści: Potrafisz biegać o wiele szybciej, szybkość biegu + 5%
Opis: Nauczyłeś się pokonywać własne słabości, przez co biegniesz dalej i szybciej.
Rodzaj: "N"
Wymagania: BUD 16, Poziom 10
Korzyści: Potrafisz biegać jeszcze szybciej, szybkość biegu + 5%.
Bloki
Zaawansowane bloki
Językoznawca
Kontakt z naturą
Przełamanie obrony
Zaawansowane przełamanie obrony
Rozbrojenie
Zaawansowane rozbrojenie
Szkolenie dyplomatyczne
Szkolenie specjalistyczne I
Telepatia
Walka w zwarciu
Zaawansowana walka w zwarciu
Zryw Mocy I
Zryw Mocy II